Viss ir labi!

It is currently Wed Dec 13, 2017 8:34 pm

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ko darīt ja sāk tecēt radiātors/ moto bloks uz ceļa.
PostPosted: Mon Jun 09, 2014 10:37 am 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jan 21, 2013 2:28 pm
Posts: 3
Čau. Šito manu postu ielīmēšu arī Gata (Jetija) forumā, tā kā daudzi no hho.miga.lv ir atnākuši/ aizgājuši no AnšaL foruma :) ... :( ...

Čau. Man tā gadījās...
Braucu mājās- motora temperatūra kāpj un jūtu, ka sūdi ir klāt...
Apstājamies.
Atveru kapotu- jā- tek ar strūklu... (kā izrādījās vēlāk- motora galvas korpusā izrūsējis korķis- motorā to korķu ir diezgan daudz, un es jau esmu kādus 4 nomainījis jo šitam motoram, kurš atceļoja no šrota visi korķi bija/ ir sūdīgi (vajadzēja visus nomainīt toreiz!)).
Jābrauc tāls ceļš... un tad es atcerējos Mythbusters viģiku kur ar jēlu olu salīmē...? !!!
Jā! Tas strādā labi!

Operācija- olas motorā.

Ar divām uzpildēm (ūdens) tiku līdz Jelgavas Maximai. Olas- 10 gabalas ap 1 Eurō.
Process jāizpilda tā:
Motors strādā tukšgaitā.
1. Tukšā paplašinošajā "coolant" bāciņā šķiļam iekšā 1 olas baltumu- pa taisno uzlejam ūdeni lai parādās cirkulācija.
2. Pa caurumu sāks tecēt olains balts šķidrums.
3. Šķiļam vēl olu klāt- baltumu un turpinām tik ilgi kamēr "ola uzcepās" un aizdrīvē caurumu.

Man vajadzēja 5 olas baltumus lai pilnībā aizlīmētu caurumu un nobrauktu 100 km bez nekādām problēmām!

Ko darīt tālāk- olas ir jāmazgā ārā!!!

Tālāk kad esam laimīgi atbraukuši mājās ņemam un saremontējam automašīnu- mainam detaļas (radiātōru, korķus, šļaukas u.t.t.).
Nākošais solis ir: skrūvējam ārā termostatu un izlejam ārā visu ūdeni. Ieraudzīsiet "šaizi" sacepušos olu, kas noķepējusi visu termostatu, kā arī neredzēsiet visu to "šaizi" ko ola ir sadirsusi abos radiātōros, vārstos u.t.t., kas ir nopietni.

Ar ko izmazgāt?

Mani meklējumi internetā noveda pie BIO pulveriem!
http://www.tri-bio.com/lv-lv/
Nopērkami K-Rautā. Jums jāpērk šitas te iepakojums:
http://www.tri-bio.com/fckeditor/upload ... abs_en.pdf

Šitie brīnumi ir balstīti uz enzīmu tehnolōģijām, t.i. lasām šeit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Enzyme

Kā pareizi izmazgāt ārā olas no visa motora?

Ņemam ārā normālu termostatu- viņa vietā liekam apzāģētu versiju- lasām šeit:
http://tigeravonbuilddiary.blogspot.com ... ation.html

Tas ir ļoti svarīgi- atstāt šo te "bodiju" pretējā gadījumā mēs varam sačakarēt "cirkulāciju" un tas draud ar motora pārkaršanu!!! Jā jā- tieši tā- ASV tika pārbaudīts un viņi nonāca pie slēdziena, ka ja cilvēki izmet ārā termostatu tad mašīna var "noklapēt". Viņi saprata, ka "1 inch" (2,54cm) caurums ir optimāls lai varētu braukt karstā klimatā (Floridā) bez problēmām!

Liekam "bodiju" iekšā, lejam 5 litrus šķidruma un metam iekšā 1 Tri-Bio kapsulu. Kapsula izšķīst ļoti labi- es viņu šķīdināju atsevišķi. Braucam kādus 200km. Lejam ārā ūdeni kurš smird pēc olām un ārā izmazgāsies arī visa rūsa u.c. nosēdumi. Pēc vajadzības atkārtojam. Es šodien iemetu 2 kapsulas un ielēju iekšā 5 Litrus lietus ūdens un braukšu vēl kādus 200 km tad liešu iekšā antifrīzu un mainīšu pret modificētu termostatu. Lasām šeit:
http://www.atvpt.com/enginetechxpstathousing.htm
Es izmantošu kā šeit 2 caurumus, katru pa 3 mm (nedzīvojam Āfrikā- ziema nāks būs auksti :)).
Šo modifikāciju iesaku tiem, kas brauc ar "liesu" maisījumu.

P.S. Gribu arī piemetināt, ka es savā automobīlī likšu iekšā magnija anōdu, bet par to atrakstīšu vēlāk, kad būšu izmēģinājis. Kas ir magnija anods? Tas ir magnija stienis- pa vidu antifrīza plūsmai... lai novērstu motora rūsēšanu. Redzat kā ir- kad es viņu ielikšu caurplūdē tad es varēšu ļoti operatīvi nokonstatēt vai man ir problēmas (motors rūsē un man jāzina, kas ir tas iemesls!) saistībā ar kādu no procesiem- elektro, ķīmisko vai antifrīza izraisītu koroziju.

Visu labu!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ko darīt ja sāk tecēt radiātors/ moto bloks uz ceļa.
PostPosted: Fri Jun 27, 2014 12:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jan 21, 2013 2:28 pm
Posts: 3
Man izdevās! :)
Esmu izmazgājis visas olas ārā un gribu dot "rekomendācijas" kā to uzreiz darīt.

Pirmkārt vajag lietot 4 tabletes, bet nevis 2.

Samaisam 4 tabletes ar 5 litriem ūdens- ielejam motorā iekšā. Iesaku termostatu aizvietot ar modificēto ar 2 caurumiem pēc šitās tehnoloģijas(tie 2 caurumi palīdz sašķelt olas baltumu kad mēs braucam un arī temperatūra ir zemāka par 10 grādiem- antifrīzam):
http://www.atvpt.com/enginetechxpstathousing.htm

Iedarbinam motoru un uzsildam to līdz 30-40 grādiem C un slēdzam motoru ārā, atstājam autiņu "atpūsties" uz 24 stundām. Pēc šī laika ja nav jābrauc tad varam atkārtot vēl uz 24 stundām. Pēc tam braucam kādus 100- 200 km un pārbaudam kā strādā "krāsniņa" (iekšējais radiātors). Ja viņš būs iztīrijies no olām(un citiem sūdiem- oksīdiem) tad salonā būs riktīgi silts kad ieslēgsim krāsni "līdz galam".

Ja viss ir izdevies- "krāsniņa" silda- temperatūra (temperatūras devējs) stāv uz "vietas" tad esam visu paveikuši, varam skalot ar ūdeni(apmēram 20- 30 litri ir jāizlaiž pa riņķi- jāpārliecinās vai nav ziepains tas šķīdums) un nomainīt pret antifrīzu!

Veiksmīgu dienu!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group