Škondina motors labi aprakstīts šajā video. Bet viņam ir trūkums ka ir vajadzīgas oglītes.
https://www.youtube.com/watch?v=upHTS4TjTeoBet cita lieta ir ar Djunova motoru, kam nevajag ne oglītes ne magnētus. Principā mūžīgais motors, tikai gultņi var nodilt ar laiku.
Pēc uzbūves Djunova motors ir tas pats tradicionālais mūžīgais 3 fāzu asinhronais dzinējs, tikai rotors nav vidū bet ārpusē.
Tur arī ir tas grūtākais uzbūvēt rotoru, kurš sastāv no vara plāksnītēm, kas galos iekausētas(iemetinātas) lielā vara gredzenā.
Cik noprotu vara gredzeniem jābūt bieziem(6mm) lai inducējamā strāva labi plūstu un būtu labs īsslēgums starp vara plāknītēm. Viena firma uztiasīja 2mm biezus un šie izbrāķēja.
https://www.youtube.com/embed/thwCO2bwN58Šinī video var redzēt, ka viņi rotoru metina pie večiem, kam ir 60kW jaudīgs indukcijas sildītājs.
https://www.youtube.com/watch?v=pfZgOMNPrxMDjunova motoram lielākā priekšrocība ir mazais svars un izmērs salīdzinot ar tādas pašas jaudas tradicionālo dzinēju. Plus vēl ilgmūžība. Plus vēl tas ka iekustinātam nav nekādas aiztures, jo nav magnētu. Velosipēdiem pietiekot ar 5kW motoru, bet pricipā viņi taisa līdz 18kW jaudīgus ritenī iebūvētos motorus.
Ja uzbūvē automašīnu ar četriem šādiem ritenī iebūvētiem motoriem, tad sanāk jau pieklājīga jauda.