Viss ir labi!
http://smucspainava.lv/

Škondina un Djunova motori
http://smucspainava.lv/viewtopic.php?f=3&t=152
Page 1 of 1

Author:  raptors [ Fri Sep 08, 2017 6:31 am ]
Post subject:  Škondina un Djunova motori

Pētot elektrovelosipēdus uzgāju šādus divus izgudrotājus, kuri esot uztaisījuši unikālus jauna veida motorus.
Pirmais ir Vasīlijs Škondins (Василий Шкондин)
https://www.youtube.com/watch?v=dqwVHbZ9dPY
Viņš konstatējis, ka patstāvīgie magnēti zaudē spēku ja ir kustībā, tas ir tos nedrīskt likt rotorā. Viņam tieši tā ir uztaisīts patstāvīgie magnēti stāv statorā, bet rotē elektromagnēti.

Otrs ir Dmitrijs Djunovs(Дмитрий Дуюнов)
https://www.youtube.com/watch?v=QJ1DWuhjwj8
Viņam esot unikāls motors bez patstāvīgajiem magnētiem. Esot pat bijis uztaisīts zapiņš, kurš sacenties ar teslu.
Bet galvenais ka viņi jau reāli vāc investīcijas lai palaistu ražošanu.

Esiet kāds šos pētījuši vai mēģinājuši prototipēt?

Author:  raptors [ Tue Sep 12, 2017 6:44 am ]
Post subject:  Re: Škondina un Djunova motori

Škondina motors labi aprakstīts šajā video. Bet viņam ir trūkums ka ir vajadzīgas oglītes.
Image
https://www.youtube.com/watch?v=upHTS4TjTeo

Bet cita lieta ir ar Djunova motoru, kam nevajag ne oglītes ne magnētus. Principā mūžīgais motors, tikai gultņi var nodilt ar laiku.
Pēc uzbūves Djunova motors ir tas pats tradicionālais mūžīgais 3 fāzu asinhronais dzinējs, tikai rotors nav vidū bet ārpusē.
Tur arī ir tas grūtākais uzbūvēt rotoru, kurš sastāv no vara plāksnītēm, kas galos iekausētas(iemetinātas) lielā vara gredzenā.
Cik noprotu vara gredzeniem jābūt bieziem(6mm) lai inducējamā strāva labi plūstu un būtu labs īsslēgums starp vara plāknītēm. Viena firma uztiasīja 2mm biezus un šie izbrāķēja.
Image
https://www.youtube.com/embed/thwCO2bwN58

Šinī video var redzēt, ka viņi rotoru metina pie večiem, kam ir 60kW jaudīgs indukcijas sildītājs.
Image
https://www.youtube.com/watch?v=pfZgOMNPrxM

Djunova motoram lielākā priekšrocība ir mazais svars un izmērs salīdzinot ar tādas pašas jaudas tradicionālo dzinēju. Plus vēl ilgmūžība. Plus vēl tas ka iekustinātam nav nekādas aiztures, jo nav magnētu. Velosipēdiem pietiekot ar 5kW motoru, bet pricipā viņi taisa līdz 18kW jaudīgus ritenī iebūvētos motorus.
Ja uzbūvē automašīnu ar četriem šādiem ritenī iebūvētiem motoriem, tad sanāk jau pieklājīga jauda.

Author:  skapis [ Fri Nov 17, 2017 8:09 am ]
Post subject:  Re: Škondina un Djunova motori

Nedaudz paskatijos info par tām Djunova gaitām un radās sajūta, ka radīts produkts, lai piesaistītu akciju pircējus, jo lielāka daļa info bija tieši par to, nevis kādas produktu līnijas attīstību un te nu raksts pat delfos http://www.delfi.lv/auto/modelu-jaunumi-testi/krievija-radits-ar-domu-speku-vadams-elektromobilis.d?id=49457429 bet nu arī nav skaidrs, kapēc tā jāsarežģī, vaitad nevarēja sākt ražot vienkāršas velo rumbas un riteņu komplektus?
Ko Jūs vispār domājat par Djunova dzinēja ir dzīvotspējīgs reālos apstākļos vai tikai laboratorijā?

Author:  raptors [ Tue Nov 21, 2017 9:18 am ]
Post subject:  Re: Škondina un Djunova motori

Man šķiet ka Djunova motors ir reāls. Cits jautājums vai viņiem izdosies palaist ražošanu, laiks rādīs.
https://www.youtube.com/watch?v=C5zQmm1Nnmk
Šinī viģikā 14:41 sekundē džeks ar to baiku izpsiež 78 km/h ātrumu.

Author:  raptors [ Tue Nov 21, 2017 9:39 am ]
Post subject:  Re: Škondina un Djunova motori

Dažs youtubers baumo ka baltkrievi sākuši izmantot Škondina motorus.
Baltkrievi arī tiko prezentējuši elektroauto, ko uzbūvējuši kopā ar ķīniešiem.

Page 1 of 1 All times are UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/